Warning: date() [function.date]: It is not safe to rely on the system's timezone settings. You are *required* to use the date.timezone setting or the date_default_timezone_set() function. In case you used any of those methods and you are still getting this warning, you most likely misspelled the timezone identifier. We selected 'Europe/Berlin' for 'CEST/2.0/DST' instead in /home/cegkar9/public_html/kate_hadavill_hu/stat.php on line 13

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/cegkar9/public_html/kate_hadavill_hu/stat.php:13) in /home/cegkar9/public_html/kate_hadavill_hu/index.php on line 5

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/cegkar9/public_html/kate_hadavill_hu/stat.php:13) in /home/cegkar9/public_html/kate_hadavill_hu/index.php on line 6
.: H&H - Minden ami xenon, gps, autó tuning,autó hifi :.

BELTRONICS 967e EURO beépíthetõ radardetektor

A BELTRONICS 967e EURO radardetektor legnagyobb előnye, hogy rejtve szerelhető be, akár a lökhárító mögé is, így feltűnésmentes használatot tesz lehetővé külföldön is!

A világ egyik legfejlettebb (az amerikai Beltronics Inc. kanadai gyárában készül) beépített radarérzékelője. Nagyon nagy előnye a készüléknek, hogy a kiemelkedő érzékenységének köszönhetően a radaros traffipaxokat nagy távolságból képes jelezni. A készülék a lézeres sebességmérést nem jelzi, ezért mellette lézerblokkoló használata javasolt (pl.: BLINDER, KIYO LaserPro3).

A külön az európai használathoz kifejlesztett speciális szűrőtechnológiák révén a Beltronics 967e EURO az egyik legmegbízhatóbb segítség a gyorshajtási bírságok elkerülésében. A készülék a K (24.150 GHz), Ka (34,300 GHz, 34.3 GHz, 34.7 GHz, 35.5 GHz) és Ku (13,450 GHz) sávokat képes jelezni, amely Magyarországon és az összes általunk ismert európai országban használt radaros sebességmérő ellen megfelelő védelmet jelenthet használójának.


A BEL-967e a BEL-966R továbbfejlesztett változata:

Néhány európai ország radaros mérőeszközeinek előrejelzésénél felmerült az igény a BELTRONICS 966R EURO beépíthető radardetektor továbbfejlesztésére, ennek kapcsán készült el a BELTRONICS 967e EURO beépíthető radardetektor!

Néhány európai országban, mint például Szlovákiában, Csehországban, Finnországban, Szlovéniában, Spanyolországban, Lettországban, Boszniában használnak több különleges Ka sávon működő radaros mérőeszközt. Ezeknek a mérőeszközöknek a radarfrekvenciája országonként, és mérőeszköz típusonként is eltérhetnek. Ezek a radarsávok a 34.0 GHz, 34.7 GHz, 35.5 GHz, amelyeket a BELTRONICS 966R EURO nem érzékel!

Ennek kapcsán fejlesztettük ki a BELTRONICS 967e EURO beépíthető radardetektort, amely mind kinézetben, mind felépítésben és beszerelésében ugyanolyan, mint BEL-966R elődje, azzal a különbséggel, hogy ez a készülék Európa összes országában hatékonyan alkalmazható, lévén, hogy képes érzékelni a 34.0 GHz, 34.3 GHz, 34.7 GHz, 35.5 GHz radarsávokat is!

A fent említett országok kivételével Európában, így Magyarországon is tökéletesen használható a BELTRONICS 966R EURO beépíthető radardetektor!

A BELTRONICS 966R EURO és a BELTRONICS 967e EURO beépíthető radardetektorok ára azonos.


A BELTRONICS 967e EURO működése:

A készülék a közelben működő radaros sebességmérőt a gyufásdoboz méretű kijelzőn fényriasztással és hangjelzéssel jelzi. A kijelző nem igényel közvetlen rálátást az útra, így akár el is rejthetjük a vezetőfülkében. A riasztás hangereje állítható, a K és Ku sáv kikapcsolható, valamint a Ku sáv érzékelésének érzékenysége is állítható. A sokrétű beállítási lehetőség lehetővé teszi a téves riasztások minimalizálását.

Az öntesztelő és memóriafunkció révén a készülék esetleges meghibásodásáról, vezetékszétcsúszásról kapunk információt. A termékbe épített különleges ESP Chip segítségével a téves riasztások és a GSM telefonok által okozott interferenciák, zavarjelek minimálisra csökkennek.

Leggyakoribb mérési módszerek:


Telepített vagy álló radaros mérőpont elhaladó járművek mérésére:

Az elhaladó járművek sebességének radarral történő mérésére szolgál.
A BELTRONICS 967e EURO kb. 200-300 m-ről jelzi a radaros mérést.


Telepített vagy álló radaros mérőpont közeledő járművek mérésére:

A közeledő járművek sebességének radarral történő mérésére szolgál.
A BELTRONICS 967e EURO kb. 500-1500 m-ről jelzi a radaros mérést.

Mozgó járműből történő mérés:

A mozgó sebességmérő járműt előző járművek sebességének radarral történő mérésére szolgál.
A BELTONICS 967e EURO kb. 200-300 m-ről jelzi a radaros mérést.

99.900ft

Kérdésem van / ajánlatot kérek! >>

 

 

ESCORT Qi45 Euro radar- és lézerdetektor

Escort Qi45 EURO professzionális radar- és lézerdetektor

A gyártó mottója: Qi45, azaz Quick Install in 45 minutes. Mit is jelent ez? A termék egy akár 45 perc alatt beszerelhető, lökhárítóba építhető radar-és lézerdetektor.

A csúcstechnológiás radarszenzor professzionális radarérzékelést, míg az első lézerszenzor menetirány szerinti első lézeres érzékelést biztosít a lehető legszélesebb körben. A termék az amerikai BELTRONICS-ESCORT gyár kifejezetten európai használatra kifejlesztett EURO változatú készüléke. (A magyar gyártmányú SCS-102, SCS-103 lézeres traffipaxot, valamint a POP módú radarokat is érzékeli.) Nagyon jól testre szabható, kényelmesen használható, professzionális radar- és lézerdetektor.

Extrém távolságból is képes jelezni minden radarsávot, beleértve az X, K, szuperszéles Ka, szűk Ka, Ku sávokat.

3 különböző érzékenységi szint közül választhatunk a fals riasztások csökkentése érdekében. Auto üzemmódban a készülék a sebesség függvényében módosítja az érzékenység-beállításokat, kiválasztja a gépjármű sebességéhez legmegfelelőbb érzékenységet. Highway üzemmódban a készülék a maximális érzékenységgel dolgozik az összes bekapcsolt sávon. AutoNoX (korábban City-nek nevezett mód) módban az X sávot nem érzékeli a készülék, a többi sávot viszont ugyanúgy a maximális érzékenységgel figyeli. További lehetőségünk van arra, hogy a AutoNoX módban az X sáv érzékenységét bekapcsoljuk, és beállítsuk annak érzékenységét.

Ellentétben a hordozható radar- és lézerérzékelőkkel szemben (mint pl. a Kiyo E-255, Beltronics V940e, Escort 8500 X50 Euro, Escort 9500ix GPS, stb..) az Escort Qi45e Euro esetében nincs szükség a Kiyo DRS 500 külső lézerérzékelő beszerelésére, hiszen a Qi45e Euro lökhárítóba szerelhető antennája tartalmaz lézerérzékelést is (pl. SCS-103, Fáma III, stb...).


A készülék a lézeres sebességmérést csak jelzi, nem blokkolja, így a lézeres mérőeszközök ellen hatásosan csak lézerblokkoló használatával tudunk védekezni (pl.: BLINDER, KIYO LaserPro, Laser Interceptor). Az extra világos kijelzőn nem csak az érzékelt radarsáv betűjele jelenik meg, hanem annak jelerőssége is. Haladó felhasználók részére az EXPERT METER funkció lehetőséget nyújt arra, hogy egyszerre 8 radarsáv kerüljön kijelzésre, külön-külön jelerősség-kijelzéssel. Specifikációs kijelző módban az éppen érzékelt radarjel típusát és frekvenciáját olvashatjuk le a kijelzőről.


Forradalmi újítások:

Könnyen értelmezhető hangtámogatás
"EZ-Programming" - Egyszerűen beállítható funkciók (6 állítási lehetőség)
Ultravilágos alphanumerikus kijelző 280 LED-del
ExpertMeter: akár 8 különböző radarjelet is képes észlelni egyidejűleg
SpecDisplay: az éppen érzékelt radarhullám típusát írja ki
Ki-, illetve bekapcsolható radar- és lézerérzékelés
SWS (Safety Warning System) kijelzési lehetőség
VG2 shield - a rendőrségi radardetektor érzékelő készülék előtt láthatatlan a Qi45 radardetektor


Specifikáció:

X-sáv: 10.525 GHz ± 50 MHz
K-sáv: 24.150 GHz ± 100 MHz
Ka-sáv: 34.700 GHz ± 1300 MHz
Ku-sáv: 13.450 GHz ± 50 MHz
Lézer: 904 nm, 33 MHz sávszélesség
Magyarországi javasolt beállítás (a készüléket ezekkel a beállításokkal szállítjuk, a készülék menüjében ez bármikor tetszőlegesen megváltoztatható): X sáv kikapcsolva (már alig használják Európában), Ku sáv bekapcsolva (Magyarországon használják), Ka sáv bekapcsolva.

149.900ft

Kérdésem van / ajánlatot kérek! >>