Kiyo E-255 Black Edition EURO radar- és lézerdetek

A Kiyo E-255 Black Edition radar- és lézerdetektor kifejezetten az európai piacra készült, kiemelkedő ár-érték arányú jelzőkészülék.

A termék kifejezetten az európai piacra készült és az Európában használatos radaros (Euro-X, X, K, Ka, Ku sávok) és lézeres mérések (pl.: Fáma II, Fáma III, SCS-102, stb...) jelzésére szolgál.

A készülék felismeri az X, K, KU, illetve a szuperszéles Ka sávot, valamint 360°-os lézer és radarérzékelést tesz lehetővé.

A készülék a lézeres sebességmérést csak jelzi, nem blokkolja, így a lézeres mérőeszközök ellen hatásosan csak lézerblokkoló használatával tudunk védekezni (pl.: BLINDER, Kiyo LP3, Laser Interceptor).

A készülék kijelzőjének fényereje állítható, így különböző fényviszonyok között is jól olvasható marad. Első és hátsó lézerérzékelő lencsével, valamint érzékeny radarantennával érzékeli a sebességmérő eszközöket.

Lehetőség van CITY üzemmód használatára. Ilyenkor a készülék csökkenti a téves riasztások számát, melyek a városi közlekedés során előfordulhatnak (pl.: fotocellás ajtók). Ha nem a városban közlekedünk, mindenképp ki kell kapcsolni a CITY módot. A készülék lehetőséget ad az EURO-X és X-sáv, illetve a Ku-sáv ki- és bekapcsolására (a K és Ka sáv mindig bekapcsolt állapotú). A MUTE gomb megnyomásával bekapcsoljuk az automata némítás funkciót, mely a riasztást 5 másodpercig engedi, valamint a főkapcsoló tekerésével állíthatjuk a riasztás hangerejét is.

A készülék áramellátását a csomagban található szivargyújtóaljzatba helyezhető tápkábel biztosítja. A termék rendelkezik memóriával, így a tápkábel eltávolítása után is megjegyzi a felhasználó által beállított paramétereket.

Főbb tulajdonságok:

* Választható városi és autópálya üzemmód
* Választható hangriasztási módozatok
* Választható autómata némítási funkció
* Kijelző fényerejének állítási lehetősége (Csökkentett fényerejű (DIM) üzemmód
* Mérési jel erősségének jelzése
* Testreszabott beállítások autómatikus mentése (belső memória)
* 360°-os védelem (körkörös radar és első-hátsó lézer érzékelés)
* Nagyfokú érzékenység, nagy távolságról érzékeli mind a lézeres, mind a radaros méréseket
* Exluzív SMART érzékelő rendszer
* Érzékeli a leggyakoribb radar és lézersávokat
* VG-2 elötti "láthatatlanság"
* Teszt mód (a készülék funkcióinak tesztelésére)
* Választható radarsávok: ritkábban használt radarsávok esetén kikapcsolási lehetőség (Euro-X, X és Ku sáv)
* A világ egyik legkisebb detektora:"Compact Design"

Specifikáció:

EURO-X-Sáv: 9.875 GHz - 9.925 Ghz

X-Sáv: 10.500 Ghz - 10.550 Ghz

Ku-Sáv: 13.425 GHz - 13.475 Ghz

K-sáv: 24.025 GHz - 24.250 Ghz

Szuperszéles Ka sáv: 33.400 GHz - 36.000 Ghz

Lézer: 855 - 1100 nm (SCS-102 érzékelése is)


A termék a VG-2 rendőrségi radardetektor-érzékelő előtt láthatatlan.

Az Euro-X sáv, Ku sáv és az SCS-102 lézeres érzékelési funkciók jelentősen megdrágítják a készülék előállítását és csak a drágább készülékek rendelkeznek ezekkel a tulajdonságokkal, azonban ezek a funkciók mind magyarországi, mind európai használat esetén nagyon hasznosak.

14.990ft

 Kérdésem van /árajánlatot kérek

 

 

Beltronics Vector 940 radar- és lézerdetektor

A Beltronics V940 cégünk egyik legjobb szélvédőre helyezhető radar- és lézerdetektora.

 

A készülék kiválóan alkalmas az X (10.525 GHz ± 25 MHz), K (24.150 GHz ± 100 MHz) és szuperszéles Ka sávok (34.700 GHz ± 1300 MHz) érzékelésére, valamint a lézeres mérőeszközök észlelésére is. A készülék a lézeres sebességmérést csak jelzi, nem blokkolja, így a lézeres mérőeszközök ellen hatásosan csak lézerblokkoló használatával tudunk védekezni (pl.: BLINDER, Kiyo LP3, Laser Interceptor).

A készülék VTO mikrohullámú érzékelővel és DSP digitális jelfeldolgozóval rendelkezik, így hihetetlen távolságból történő érzékelésre és a téves jelzések nagyarányú kiszűrésére képes.

A készülék rendelkezik SWS jelvevővel (SWS - biztonsági figyelmeztető rendszer). Használatával, ha Ön olyan területen közlekedik, ahol ki van építve az SWS rendszer, akkor az éppen aktuális helyi közlekedési információk megjelennek a készülék kijelzőjén a rendszerben tárolt 64 lehetséges üzenet kiírásával.

Két különböző érzékenységi fokozatban használható a készülék, mely segít a fals riasztások minimalizálásában. City (kisebb érzékenység), Highway (nagyobb érzékenység). Lehetőség van bizonyos radarsávok kikapcsolására is, ezzel tovább csökkentve a fals riasztások számát.


Forradalmi újítások:

* „Varactor-tuned" (VTO) jelfogadó, amely lehetővé teszi a nagy távolságról történő radarérzékelést
* A forradalmian új, egyszerű programozási rendszer, amely 6 beállítási mód közül nyújt lehetőséget választásra.
* Az ultravilágos kijelző megkönnyíti a szükséges információk leolvasását a kijelzőről.
* Érzékeli és dekódolja a biztonsági figyelmeztető rendszer üzeneteit.

Főbb tulajdonságok:

* Hangerőállítás
* Bekapcsolást jelző indikátor
* Különböző hangjelzések különböző mérőeszközökre
* AutoMute - automatikus némítás
* Manuális némítási lehetőség
* Highway/City üzemmódváltó gomb
* Fényerőállítás
* Sötétített üzemmód
* Programozási lehetőség
* VG2 shield - a rendőrségi radardetektor érzékelő készülék előtt láthatatlan a Beltronics Vector 940 radar- és lézerdetektor

 

69.900ft 

Kérdésem van /árajánlatot kérek  

 

 

Escort 8500 X50 Euro

Az Escort Passport 8500 X50 Euro professzionális hordozható radar- és lézerdetektor.

A csúcstechnológiás radarszenzorok a készülék elején és hátulján 360°-os lézer és radarérzékelést tesznek lehetővé a lehető legszélesebb körben. A termék kifejezetten az amerikai Beltronics-Escort gyár által Európába fejlesztett terméke. (A magyar gyármányú SCS-102 lézeres traffipaxot is érzékeli)

A radar- és lézerdetektorok csak érzékelik a lézeres traffipaxokat, NEM blokkolja azokat! A lézeres mérések ellen lézerblokkolóinkat ajánljuk!

ÓVAKODJON AZ UTÁNZATOKTÓL!

Ez a termék az Escort Európai változata!

Bekapcsolás után az Euro feliratot írja ki. Amennyiben Ön nem tőlünk, vagy valamelyik hivatalos viszonteladónktól vásárolta ezt a terméket és nem írja ki az Euro feliratot, akkor az az amerikai változat, és az európában használatos mérőeszközök töredékét fogja csak jelezni.

Extrém távolságból is képes jelezni minden radar sávot, beleértve az X, K, szuperszéles Ka, Ku sávokat, illetve a POP módozatokat.

Forradalmi újítások:

Könnyen értelmezhető hangtámogatás
"EZ-Programming" - Egyszerűen beállítható funkciók (9 állítási lehetőség)
Ultra-világos alphanumerikus kijelző 280 LED-el
ExpertMeter: akár 8 különböző radarjelet is képes észlelni egyidejűleg
SpecDisplay: az éppen érzékelt radarhullám típusát írja ki
Ki-, illetve bekapcsolható radar- és lézerérzékelés

99.900ft

 Kérdésem van/árajánlatot kérek

 

 

Escort 9500ix GPS

GPS vevővel a téves jelzések kizárásához!

Egyedi TrueLock (felhasználó általi téves riasztások kizárása), AutoLearn (3. téves riasztás után automatikus téves riasztás kizárás), MarkLocation (új felhasználói pont hozzáadása) funkciókkal és teljes magyarországi telepített kamera adatbázissal.

A készülék a lézeres sebességmérést csak jelzi, nem blokkolja, így a lézeres mérőeszközök ellen hatásosan csak lézerblokkoló használatával tudunk védekezni (pl.: BLINDER, KIYO LaserPro, Laser Interceptor). Azonban a 9500ix GPS használata elengedhetetlen a radaros és a telepített kamerák, valamint a hamarosan bevezetésre kerülő szakasz-átlagsebesség mérő pontok előjelzésére.

Extrém távolságból is képes jelezni minden radarsávot, beleértve az X, K, Ka, Ku sávokat.

A fényerősség állító gomb segítségével minden fényviszonyban jól láthatjuk a kijelzőt, vagy éjjel ki is kapcsolhatjuk azt (DARK üzemmód). A hangerő állítási lehetőség, a némító gomb, az automata némítási lehetőség és a fülhallgató-kimenet segítségével pedig nagyon kényelmesen testre szabhatóak a hangriasztások.


3 különböző érzékenységi szint közül választhatunk a fals riasztások csökkentése érdekében. Auto üzemmódban a készülék a sebesség függvényében módosítja az érzékenység-beállításokat, kiválasztja a gépjármű sebességéhez legmegfelelőbb érzékenységet. Highway üzemmódban a készülék a maximális érzékenységgel dolgozik az összes bekapcsolt sávon. AutoNoX módban (korábban City-nek nevezett mód) az X sávot nem érzékeli a készülék, a többi sávot viszont ugyanúgy a maximális érzékenységgel figyeli. További lehetőségünk van arra, hogy a AutoNoX módban az X sáv érzékenységét bekapcsoljuk, és beállítsuk annak érzékenységét.

A készülék egyik legnagyobb előnye, hogy GPS vevővel rendelkezik, így képes a téves jelzések kiszűrésére is.

Forradalmi újítások:

  • Könnyen értelmezhető hangtámogatás
  • "EZ-Programming" - Egyszerűen beállítható funkciók (11 állítási lehetőség)
  • Ultravilágos alphanumerikus kijelző 280 LED-del
  • ExpertMeter: akár 8 különböző radarjelet is képes észlelni egyidejűleg
  • SpecDisplay: az éppen érzékelt radarhullám típusát írja ki
  • Ki-, illetve bekapcsolható radar- és lézerérzékelés
  • VG2 shield - a rendőrségi radardetektor érzékelő készülék előtt láthatatlan az Escort 9500ix radardetektor
Specifikáció:
  • X-sáv: 10.525 GHz ± 25 MHz
  • K-sáv: 24.150 GHz ± 100 MHz
  • Ka-sáv: 34.700 GHz ± 1300 MHz
  • Ku-sáv: 13.450 GHz ± 25 MHz
  • Lézer: 904 nm, 33 MHz sávszélesség
  • Magyarországi javasolt beállítás (a készüléket ezekkel a beállításokkal szállítjuk, a készülék menüjében ez bármikor tetszőlegesen megváltoztatható): X sáv kikapcsolva (már alig használják Európában), Ku sáv bekapcsolva (Magyarországon használják), Ka sáv bekapcsolva
 
149.990ft